Make up for her

Make up for her

nedjelja, 15. prosinca 2013.

Wet 'n' Wild kozmetika


Hei! Sigurno ste čuli za wet 'n' wild kozmetiku te sigurno većina vas zna da ih možete naći u određenim dm prodavaonicama (popis na kraju posta). Američki drogerijski brend kojeg hvale na sve strane napokon je dostupan i kod nas i to po nevjerojatno niskim cijenama.


Naravno kada sam došla u dm police su bile skoro prazne, no ipak uspjela sam uhvatiti nekoliko proizvoda.
Kupila sam 2 paletice (I'm Getting Sunburned i Sweet As Candy), mislim da su oko 35 kn (ispravite me ako griješim), i marker eyeliner koji također dođe 35 kn.



Palete su savršeno pigmentirane, no također su jako lomljive i zbog toga morate biti vrlo pažljive.
Meni je već jedna pukla i eyeliner mi više ne radi :( no to me ne sprječava da nastavim graditi svoju Wet 'n' Wild kolekciju. 


Na mojoj wish listi našlo se mnogo Wet 'n' Wild proizvoda za koje mislim da će biti pravi ulov :)

1. Ruž u nijansama Think Pink i Just Peachy 
   Dva slična, vrlo lijepa, nježna ruža u nude nijansama.
2. Cover All paleta korektora
    4 korektora. Rozi, zeleni, bijeli i boja kože
3. Pearlescent Pink rumenilo 
    Predivna (prirodna) boja rumenila koja paše svim tonovima lica
4. Brow Kit savršena sjenila za zavodljive obrve




Za oko su mi zapele i maskare no što se tiče maskara vrlo sam pažljiva pri odabiru, stoga nisam sigurna želim li ih isprobati jer nisam čula puno o njima, ako vi išta znate o Wet 'n' Wild maskarama recite :*
Cijene se kreću od 15 do 50 kn, no većina proizvoda dođe 35 kn. 

Također je važno napomenuti da su proizvodi zaštićeni od tuđih prstića te možete biti sigurni da proizvod nitko prije vas nije dirao. Kako se vama sviđa Wet 'n' Wild, jeste li što njihovo uspjeli ugrabiti?

POPIS PRODAVAONICA

BJELOVAR
Petra Preradovića 1 KUTINA Trg kralja Tomislava

KARLOVAC
Prilaz Većeslava Holjevca 12 – SC Supernova

KRIŽEVCI Kralja Tomislava 1


MAKARSKA
Šetalište dr.Franje Tuđmana 1 METKOVIĆ Ivana Gundulića 19

OSIJEK
Svilajska 31A, EKZ Portanova Ribarska 4 i 6
Josipa Reihl Kira 40, TC Kaufland

POREČ Nikole Tesle 5

RIJEKA
Riva 6 - robna kuća RI

SPLIT 114. brigade 6

SISAK
Hrvatskog narodnog preporoda 2

SINJ Fra Pavla Vučkovića 17

SLAVONSKI BROD
Josipa Rimca 7 – SC Colosseum

VARAŽDIN Trg slobode 9

VELIKA GORICA
Trg kralja Tomislava 12

ZADAR Murvička 1 (SC Relja)
Široka ulica 14 – Kalelarga 1

ZAGREB
SC Arena
Trg Petra preradovića 4 – 6 Hoto Avenija Dubrava 33 – RK Dubrava
Radnička cesta 50 – SC Green Gold Oporovečka bb TC – SC Garden Mall
Trnsko 29 Gruška 22
Kaptol Centar – Nova Ves 17 Rudeška cesta 169a – SC Point centar
Zagrebačka avenija 7 – SC Getro

2 komentara: