Make up for her

Make up for her

četvrtak, 3. travnja 2014.

Usporedba jumbo olovaka ( NYX i essence )


 Pozdrav cure!

Za danas sam vam pripremila usporedbu dviju jumbo olovaka, NYX u nijansi milk koje hvale you tuberice diljem svijeta te jumbo olovku (highlighter)  koja je novi dio asortimana essence. Mnogi ovakve olovke koriste kao bazu za sjenila i hvale ih na sve strane, no vrijede li zaista toliko, pročitajte u nastavku :)







Obje olovke koristim dosta dugo, iako je essence na slici nova (stara je pri kraju ). Najveću razliku primijetila sam u teksturi olovaka. Essence olovka je puno masnija od NYX-ove, ali se i lakše blenda. Pošto su moji kapci jako masni, ne mogu ih koristiti samostalno kao bazu nego ispod mora ići color tattoo te im je tako trajnost odlična i tako sjenila ne ulaze u pregib kapka.



                               lijevo- essence                                               desno-NYX


Kao što se i na slici vidi malo sam se namučila dok sam blendala NYX-ovu olovku, stoga se ispričavam što je ispalo tako loše.

Kao bazu radije koristim NYX-milk, iako obje pojačavaju intenzitet sjenila, što možete vidjeti na slici ispod. NYX-ova je manje masna stoga mislim kako ostaje duže na kapku, iako nisam primijetila neku razliku. Kao highligter radije biram essence pošto izgleda prirodnije i nježnije.

Iskreno od NYX-ove olovke sam očekivala puno više, pošto je toliko hvaljena, no ne mogu reći da ne valja.
Essence-ova mi je puno draža.
 
                                    bez baze   -   NYX                                             bez baze    -    essence

Kao što vidite olovke pojačavaju intenzitet odlično, ali ako imate masne kapke, ispod njih morate nanijeti bazu.  
NYX olovka sadrži 5g proizvoda, dok essence-ova sadrži samo 1.41g. na žalost razlika u gramaži je velika.
Obije olovke su cjenovno pristupačne. NYX-ovu sam platila 35 kn a essence je došla 18 kn.



Kako vam se sviđa naš blog?
Lajkajte  nas na fb-u 

O čemu bi ste voljele čitati?

                                                                                                                  -Iva



Nema komentara:

Objavi komentar