Make up for her

Make up for her

utorak, 1. travnja 2014.

Moja make up priča

Pozdrav cure!

Željela bih se ispričati jer nisam bila aktivna s bloganjem, kompjuter mi nije radio, onda kad se još i škola nadoveže... Obečajem da ću sada kada sam sve sredila češće objavljivati postove. Uživam u ovome i nadam se da ću imati više vremena za bloganje pogotovo sada kada nam je vani napokon došlo proljeće, no da ne duljim!

Za danas sam pripremila jedan post koji osobno, obožavam čitati, a sastoji se o 10 (make up) pitanja kroz koja će te me malo bolje upoznati. Idućih dana očekuje vas još nekoliko postova.

Pa krenimo...







1.  S koliko godina si počela nositi make up?

Sa 13 godina tj. u 7. razredu, naravno to nije bio jak make up, samo maskara i sjajila. Kada je u 8. razredu moja koža poludjela počela sam koristiti laganiji puder, od tada sam počela koristiti i sjenila, rumenila i olovke za oči, no u granicama normale


2. Kako si krenula sa šminkanjem?

Kao i većina cura, kada sam bila mala obožavala sam uzimati maminu šminku i igrati se sa time. U 8. razredu pogledala sam prvi make up tutorijal. Ne moram ni spominjati kako sam se isti tren zaljubila te otišla u kupaonicu igrati se sa šminkom. Naravno to nisu bili baš najljepši prizori, no s vremenom sam se ispraksala.
Počela sam pratiti beauty blogove, gledati tutoriale na you tube-u i svaki dan sam sve više i više uživala u tome.


3. Navedi neke od svojih najdražih make up brandova?

Uff.... to je malo teže. Nemam baš najdraži make up brend, no najviše proizvoda kupila sam na essence, catrice i maybeline policama. Mislim da svaki brend ima svoje pogotke i promašaje i svaki brend ima proizvode za koje mislim da su nezamjenjivi i kojima ču biti vjerna do kraja života.


4. Što ti znači make up? 

Mene osobno make up opušta. Obožavam šminkati sebe i druge. Iskreno veći sam fan jačih lookova, nego onih prirodnijih. Volim promjene koje make up omogućuje, isprobavati razno-razne lookove, kupovati i skupljati make up, pronalaziti nove omiljene proizvode... Make up je moja ljubav i obožavam sve u vezi toga .

5. Kad bi morala nositi samo 4 proizvoda koje bi odabrala?

Uh, uh. Nadam se da nikad neću doči u tu situaciju, jer to bi za mene bio smak svijeta :)
Ali da baš moram izabrala bih: maskaru, nigdje bez nje, izabrala bih i korektor kako bih mogla prikriti nedostatke. Ne smijemo zaboraviti sjenilo za obrve kojima bih mogla popunjavati obrve, i napraviti lagani smokey eyes  te ruž koji bih koristila kao ruž i kao rumenilo.





6. Što ti je najdraže kad se radi o make upu? 

Hmmm... Neznam odakle da počnem. Kao što sam već rekla, obožavam isprobavati nove proizvode, kupovina istih me također veseli, nema boljeg osjećaja nego kad se vratim iz dm.-a sa vrećicom punom make upa. Kao i svaki zaljubljenik u make up obožavam se šminkati, sjediti ispred ogledala i šminkati se. Da mogu, to bih radila svaki dan od 0 do 24.



7. 
Tvoje mišljenje o rivalstvu između drugstore i high-end kozmetike?

    Nemam neko mišljenje o tome rivalstvu. Osobno više volim drugstore proizvode jer su povoljniji, a HE su me znali razočarati. Sve što imam za reći je da drugstore imaju mnogo odličnih proizvoda a cijenovno su prihvatljiviji, također HE kozmetika ima proizvode koje u potpunosti opravdavaju cijenu, no to je samo moje mišljenje


        8.  Najbolji savjet koji bi dala početnicama u šminkanju?

     Najbolji savjet bi bio da pazite na nijansu pudera. Svijetlo u drogeriji u većini slučaja ne prikazuje realnu nijansu, stoga iziđite van i pogledajte na danjem svijetlu koja vam najbolje odgovara. Također nemojte zaboraviti staviti puder na vrat kako bi spriječili efekt maske. Ne smijem zaboraviti spomenuti eyeliner jer on zahtjeva praksu, pa ako ga ne znate pravilno nanijeti, onda ga nemojte ni nanositi. 


        9. Jedan make up trend koji nikad nećeš razumjeti?

        Mislim da ne postoji trend koji ne mogu razumjeti. Jedino što ne volim vidjeti na curama uz efekt maske i loš eyeliner je tona maskare i rumenila. Užasno mi je kad prolazim gradom i vidim curu koja ima par slijepljenih, debelih trepavica ili kada stavi toliko rumenila na sebe da izgleda kao da ju je netko rajčicama gađao. Ispričavam se ako se netko našao uvrijeđenim. 


      10. Što misliš o beauty zajednici na YouTube-u?

     Obožavam je. Ona me naučila svemu što sada znam o make upu. Na ljeto cijele noći provodim na internetu gledajući tutoriale na you tubeu te čitajući razno.razne beauty blogove. Obožavam provoditi vrijeme gledajući make up guru-e i to mi je uz bloganje najdraži hobi.





Koja je vaša make up prića?   -Iva
Sve slike preuzete sa: weheartit.com


Nema komentara:

Objavi komentar